-
Ta bort loggan!
Jag lät ju psxcare lägga in ett smartXX LT chip i min xbox.. och jösses vilket bra jobb dom gör! dom har fyllt upp min stackars 8 gigare till bristningsgränsen med roliga och nyttiga program!
Nåja slut med reklamen ;)
När xboxen startar med chippet så står det "Psxcare" över en stor del av skärmen... det kan jag tycka e ok.. men när media center är igång så står psxcare med adress på fronten hela tiden vilket förstör det snygga utseendet på xbox media center... finns det en enkel lösning att ta bort det?
Förklara gärna mer ingående då jag är nybörjare :)
Tack på förhand!
-
Enklast är att ladda hem senaste xbmc och installera över den som du har nu...
-
Trodde väl det... men det är lite läskigt att göra när man aldrig hållt på med sånt här förut...
Försökte byta tema upplösningen fungerade inte så jag såg inga menyer längre... höll på att sabba boxen redan då... fick gissa hur menyerna satt för att komma tillbaka till det andra temat...
-
Ähh jag bytte tema bara... det var enklare... hittade samma som dom använt men utan loggorna... nu ser det lite snyggare ut :) (Förlåt Psxcare)
-
samma problem för mig köpte en ny xbox (mycket nöjd)av er för ett par veckor sedan och vill bli av med logan .
kan jag skriva över xbmc helt på c:?
xbmc finns även på partion Q: ska man skriva över båda ?
behöver allså inte editera xbmc.xml? eller någon annan fil?
allt som allt 3 frågor
-
1. bara att skriva över på C: disken
2. nej det behöver du inte, vet helt ärligt inte vad Q: är men känns som det är spegelbild av C: då allt man gör där blir likadant på Q:
3.du behöver inte editera .xml filen om du bara skriver över allt, nu vet jag ju dock inte om psxcare har några specialfunktioner inskrivna i sin config, men det tror jag inte,
-
partion Q
tack för det enkla svaret
kan psxcare förklara vad partion q är?
-
Om du hittar en partition Q så är det något som programvaran du använder uppfinner själv. Ignorera den.
-
När jag blir stor och vuxen vill jag ha en partion Q med .... Vad det nu kan vara ... Lev väl alla konsoll tokar (Me included)
-
uwish
program varan heter uwish ;)