-
Fråga till HANSI
Jag håller på att försöka lära mig lödning. HAr suttit och lött på en trasig killer men men. Jag undrar ifall ni säljer trasiga ps2 moderkort, som man skulle kunna öva på. Kanske inte det vanligaste efterfrågan men om ni har något ni tänker slännga så kan jag köpa d för ca 100 spänn.
-
Vi har gott om kort, men även om du vill ha ett trasigt kort så får du betala en femhundring... vi säljer bortplockade komponenter från dom för 200:-/st...
-
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Hansi:
<strong>Vi har gott om kort, men även om du vill ha ett trasigt kort så får du betala en femhundring... vi säljer bortplockade komponenter från dom för 200:-/st...</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Om du inte vill punga ut med 500 spänn för lite skrot, kan du ju alltid åka till kommunens soptipp och sno någon elektrisk produkt från elåtervinningsstationen... kostar inget... om du inte vill göda Hansi och göra honom ännu rikare :-)
MVH
Bisterfinnen
-
nja det var lite väl mycket för ett trasigt kretskort. tack endå