-
Klockan ?
Måste hdd vara låst för att klockan ska fungera korrekt, eftersom jag inte är ute och spelar online på xboxen tycker jag det är onödigt att låsa den. Låste hdd och ställde in klockan och låste upp den igen, men efter några omstarter ramlade den ner till år 2002 igen :(, det är därför jag undrar ?. Nån som vet vilka inställningar det ska vara på klockan i settings.
-
ställ in klockan i MSDASH så funkar det rätt
-
Gjorde det, men efter ett tag ballade den ut, tror det har med inställningarna i System configurationer att göra, vet inte riktigt var det ska stå "YES" & "NO".
-
i vilken fil el program menar du?
-
Om du går till system configuration i Evon, så kommer du in i settings, bläddra ner i listan tills du kommer till Clock, där kan du ställa in Yes eller No på
"Jump To Ms Dash"
"Jump If No Link"
"SwapDate"
plus två andra som är av mindre intresse, men det är väl nån av dessa 3 som är fel inställda eftersom klockan ställer om sig.
-
om du klickar på mitt namn kollar min sida kommer se vidare länkar till evo.ini fil för liten & stört HD stöd orginal filer som funkar korrekt ladda in dom
-
Xboxen tappar tid m.m. ganska fort om du inte har strömsladden i
-
Tack så mycket för inställningarna :), hittade felet xboxen inte gillade, koppla närverkskabeln till pc:n när xboxen var på var inget den gillade, man lär sig nåt nytt varje dag :). Problemet är dock snart löst då jag tröttnat på att byta kabarna, router på väg :).