Problem med Oblivion det laggar o är seegt!
Tjenare, köpte ett nytt 360 för ett par dagar sedan, premium versionen.. signa upp till xbox live och fixade lite spel bla så köpte jag oblivion och spelade den till typ lvl2 helt utan problem, nästa gång jag startade spelet sa xbox live att det fanns en patch jag kunde tanka hem till spelet,
visst tänkte jag det kan jag ju göra. saken är den att efter att jag laddat hem den patchen så är spelet skit seegt det lagg låser hela tiden och släpper efter sisådär 10sec, spelet tar skitlångtid att starta varje gång och jag har prova vissa återgärder utan resultat.
jag har bla provat att rensa hårdisken så jag får lite mer platts har 5gb ledigt nu, skapade en ny profil som jag startade spelet med... fortfarande lika segt alltså från att jag trycker på "new" i första menyn tar det ca 1minut innan frågan kommer "skapa en ny karraktär ja/nej" och eftersom jag har en ny profil så finns det ju inget annat alternativ.
det konstiga är att det var inte såhär förut?!
ngn som känner igen sig? eller vet hur man tar bort patchningen.. har letat som en dåre efter den på disken men hittar inget! =/
spelt och boxen är helt nya och annat felfria
tack för svar mvh Lacha