Xbox startar eller bootar inte
Xbox startar eller bootar inte
Xbox 1.6 med Dux2 chip. 320GB Fungerade utmärkt tills jag gjorde uppdateringar och "förbättringar"
Problem; Har nu försökt boota och ominstallera med med *********** DVD-. Inget händer med denna disc (ar)
Däremot fungerar "*******" DVD- vilken jag använt för att formatera ALLT o alla. Inget liv efter första röda x-et efter installation.
Har även provat Superdisc DVD- som också avläses och som gör att jag kan komma åt xbox via FTP. I Dashboarden visas bl.a APPS men det går inte att komma åt något där eller nån annanstans, antingen stannar den på loggan "evolution X" eller "loading" beroende på inställning i "utilities"
FRÅGA: DVD- fungerar tydligen men jag får inte Xboxen att fungera. Vad är det jag missar? Har läst ALLT men hittar inte ingen lösning.
Med hammaren i handen.../xerik
Apps startar inte från evox
Nya problem
Har angripit problemet så här: Eftersom den alltid startar i Evox försöker jag hitta vidare därifrån, jag kommer i alla fall åt den via FTP. Jag har förstått att om jag kommer så långt är åtminstone Duox2 o Bios i ordning. Väl?
Jag kan inte få något program att starta förutom utilities. Jag kommer fram till mappen men när programmet ska starta kommer en stor oval grön logga med "Evolution X"
Evox.ini ser ut så här:
{
# Item "DVDX","f:\Applications\dvdx\default.xbe"
SortAll
AutoAddItem "e:\apps\"
AutoAddItem "f:\apps\"
AutoAddItem "g:\apps\"
}
VARFÖR är det på dette viset?? / Xerik