-
Lagerhållning
Leveranstid på chippade PStwo .
En "kund" till mig påstod att PSXCARE har 3 dagars leveranstid på en ny chippad PS2:a , stämmer verkligen detta?
Jag tycker det låter lite underligt att privatannonsörer har större "lager" än firmorna som har det som sitt levebröd, Skärpning :p
-
Stor efterfrågan efter senaste prissäkningen i samband med en tekniker som varit sjuk och en tekniker som varit pappaledig = vi ligger lite efter just nu.
Det är en sak att ha saker på lager, en helt annan sak att hinna med det handarbete som noggrann chippning av ps2 handlar om.
-
Ok, ett mycket bra svar.
Det är stort tryck just nu pga det dåliga vädret, man kan aldrig har för många i garaget :D
-
Japp, leveranstiden verkar vara under all kritik.
Enligt Postens Logistik-kundtjänst har de inte sett röken av den PS2a + chip som jag beställde förra veckan :(
Vill ha nu! :D
-
Det blev lite för mycket beställningar när vi sänkte priset senast, men vi är snart ikapp igen. Det gick iaf ut massor med pstwo idag, så kom inte din med så lär den snart skickas den med.
-
heh heh....den som väntar på nåt gott väntar ALLTID för länge =)
-
Har fortfarande inte sett röken av någon försändelse. :rolleyes:
-
-
ordernr: 40404
fortfarande "Posten har mottagit elektronisk förhandsinformation från avsändaren" enligt Posten Logistik.
-
Den borde snart gå iväg, vi hade slut på matrix infinitychip under några dagar men jag fick leveransen precis före helgen.
-
Jo tack, det vore ju trevligt.
-
Den pstwo som skall skickas till dig är påbörjad, med lite tur hinner den bli klar innan posten går imorgon.
-
OK. Inga stresslödningar nu bara.