-
Nätadaptern låter
Skaffade en Xbox 360 Premium för någon dag sedan. När jag spelat någon timme börjar nätadaptern låta ganska mycket. Verkar som det sitter en pytteliten fläkt där inne som ger ett högfrekvent ljud... Är detta normalt eller är det bara jag som är extra känslig för just små fläktars irriterande ljud? :)
-
Låter som om det är något fel på den eller så är du överkänslig för någon frekvens...
-
hade precis samma problem med nätadaptern. Jag ringde till xbox kundtjänst och sedan skickade de en ny på posten, efter en dag! Den funkar perfekt
-
vad fick du göra med den gammla då?
-
ingenting, den ligger bara o skräpar. Jag va lite orolig för att jag skulle behöva skicka in boxen, och eftersom jag har firmwareflashat min så kan de ju se att jag öppnat den o på så vis kanske jag inte skulle få nån garanti...
-
Så jag borde kunna ringa supporten o be dom skicka en ny nätadapter?
Vad jag förstått så ska fläkten i nätadaptern snurra hela tiden? När jag precis slagit på xboxen hör man ett litet surr om man lägger örat mot nätadaptern. Efter någon timmes spelande överröstar nätadapterns fläkt nästan xboxen.. Hmm? :confused:
-
Lägg inte örat nära den där nätadaptern.... Har du otur så får du uppleva Ohms lag i skallen... :(