-
Hankontrollen
Hejsan, Den trådlösa handkontrollen drar batteri som fasiken?, Är det normalt :D, Såg de sålde ngt laddningsgrejj det måste man ju köpa annars blir man ju urfattig på batterier,. köpte min box för 1 månad sen ca. och de batterierna som kom till tog slut rätt fort och de jag har bytt med har nu med tagit slut. Ligger de och drar fast det inte är på. Eller är det normalt?.
-
Skumt.... spelar du dygnet runt? :-)
Jag har haft min 360 sedan i september. Jag spelar varje dag, minst en timme. Har precis bytt batterierna första gången...
-
Självklart att man kör med uppladdningsbara.....
-
Näe spelar inte dynget runt hehe :D, men faktist en dag var borta och när jag kom hem så låg dosan och blinkade?, vad det nu kan varit ;S, kanske blev ngt strul å därför drog de ur batterierna. Ska satsa på det dära laddningskitten iaf är väl bättre :D, tack för svaren dudes
-
Ja glömmer man handkontrollen liggandes så att den är igång eller spelar med mycket rumble så drar den väl en del ström.
-
Kontrollen stänger väl av sig efter 10min eller något om jag inte har missuppfattat? Om man inte rör den dvs. Kanske är en inställning iofs, vet inte.
-
jag har inte ändrat någon inställning på min och dom stänger av sig själv efter 5-10 min så om du inte har ändrat något så ska dom inte kunna vara igång
-
Ja, om det inte är någon katt i huset som puttar till den lite då å då...
-
eller om man trycker in sync knappen på dosan så ligger den å söker tills batteriet är slut om man inte förhindrar det
-
Den kanske inte stänger av sig om den ligger klämd mellan soffkuddarna så att en analogspak står snett. Har för mig att en av mina kontroller låg och lös bra länge efter att ungarna spelat klart.
-
haha :D, Jaja :P, ärligt talat kanske var att jag hde kommit åt sync knappen när xboxen va avstängd för den låg å blinkade när jag kom hem, och detta var över hela helgen. Men nu va jag inne efter jobbet å köpa play and charge kit till dosan så nu jäklar slipper jag det :D