används av annan process.
Problemet att ta bort den skadade filen är att där står att den används av annan process....det är en txt fil och alla andra program är nerstängda.
Filen har nog ingen betydelse i sig eftersom det är en txt fil men som sagt jag kan inte installera om moonshell för stoppar när den ser att där ligger en fil där redan och då blir det skit av det.
Mvh
Mrzimmerman
Hoppas maten blir god....;)
Nu bara moonshell installation kvar...
Jag fick bort filen efter att kopplat bort virus programmet då kunde jag formatera om disken....puh vilket jobb.
Nu skall jag bara fatta exakt hur man gör med R4 kort. Fick bara spel delen att funka inte moonshell.
R4 Manual
1) Hardware Installation
Connect the TF card to PC with the card reader, then, go to the ?/SYSTEM? directory on the disk.
A) Loading the game kernel: Copy the ?_DS_MENU.DAT? at the directory of the simplified game kernel/ traditional game kernel to the root directory of TF card.
B) Loading the media kernel: Copy the ?shell? folder and the ?_DS_MSHL.NDS? file at the ?moonshell? directory to the root directory of TF card.
C) Load the DIY interface: Copy all the folders ?_system_? to the root directory of the TF card.
Fattar inte riktig vad som skall göras. Ingen som har guide eller nåt på svenska.
Tex Tf card är det minneskortet. Loading game kernel ??
Tacksam för förslag.
Mvh
Mrzimmerman