hej
jag har en philips 32" wide "klump" tv. just nu så har jag röd, vit och gul rca inkopplat på sidan på tvn, finns det något annat sätt för att få bättre bild? vissa spel så ser man knappt texten.. ska man köpa nån kabel med scart?
Printable View
hej
jag har en philips 32" wide "klump" tv. just nu så har jag röd, vit och gul rca inkopplat på sidan på tvn, finns det något annat sätt för att få bättre bild? vissa spel så ser man knappt texten.. ska man köpa nån kabel med scart?
Har samma probelm som dig.. som te x. på lost planet ser man absolut inte vad det står..
Köp en rgb scartkabel.
finns det ingen sån med separat röd och vit ljud så man kan koppla dom till förstärkaren?
aah, smart, det går ju med xbox 1 kablar me ja..
Sorry länkade fel, tänkte på gammelboxen.
Här är rätt kabel för dig:
http://www.psxcare.com/product.php?xProd=431
Jag är nästan helt säker på att dom jag har på lager nu även har separata analoga stereokablar.
aah, ok, jo den kabel tänkte jag köpa, men det går ju från xboxen till scarten, två rca, vit och röd till förstärkaren. eller ska man ta en sladd frön hörlursutaget och sen dra den till förstärkaren?
Du får ta ljudet optiskt.
Som sagt, kabeln har extra anslutningar för stereo som du kan koppla direkt till din förstärkare om du vill.