-
2 frågor
Tjena. Har två frågor.
1:a är att jag brände ett spel med Imgburn, följde ansvingarna enligt den här sidan och det gick strålande. Men ibland laggar spelet till, bilden fastnar men kommer alltid igång igen. idag så fick ja dock starta om boxen!
i alla fall, frågan ja har är den om det kan vara spelet som krånglar? har ju bränt fyra stycken spel innan, (två med samma skiva) men med Clone Cd. Kan det vara programmet, att ja gjort ngt fel lr kan det vara spelet?
2:a är om ngn vänlig själ har ngn Invite att ge mig till Revulutiontt??:D
Ha en fortsatt bra kväll, och hatten av för ett kanon forum!
-
1: så är det ibland och det får man leva med. testa att bränna igen och göra det med låg hastighet. annars är det bara att acceptera.
2: nej
-
Har du vaknat på fel sida? vadå leva med det? otrevligare får man ju leta efter..mycket trisst bemötande, trodde detta forum behandla varann shysst lr?
-
Detta forum har tusentals registrerade medlemmar, du kan räkna med att få alla möjliga typer av svar :-)
Vänta bara tills du råkar ut för mina svar när jag är som mest morgonsur eller bakis.
Annars så var det är ganska korrekt svar du fick - prova bränn igen, med lite tur så får du en skiva som fungerar bättre.
Invites finns det egna trådar för, du har säkert bättre tur om du hoppar in i en sådan tråd.
-
Jo det är väl sant..Vet själv hur jag är ibland:P
Ok det finns väl en tråd om Invites här va?
Är medlem i piratebits, powerbits samt Torrrentleech, kanske ngn som vill byta mig?
Mvh johannes
-
det var absolut inte min mening att vara otrevlig!! ville bara svara på din fråga! ledsen att jag formulerade det lite dåligt :)
-
Ingen fara:) var väl även ja inte på mitt bästa humör:)