-
3.10 OE-A Homebrews??
Tjena folket:D
har en liten fråga till er på psxcare andra också =) uppgraderat till 3.10 OE-A eller vad det hette hos er på psxcare. Problemet är att inga homebrews verkar fungera för denna firmwire:S? jag lägger dem i game150 men så fort jag startar dem så fryser skärmen eller något. Exempel på testade saker är pimpstreamer irshell osv tacksam för svaren bye:D:)
-
Prova ett annat minneskort.
Gör backup på kortet och prova formattera den.
-
Homebrew funkar fint för mig på 3.10OE-A'
Men har du satt i en UMD?
-
Japp det har jag testade det hansi sa också men icke sa nicke det borde fungera ellerhur?
-
Det ska funka utan problem...
Har du döpt mappen rätt.. är du säker på att du använder rätt version av Homebrew, homebrew för 1.0 fungerar alltid bäst för mig
-
hmm japp det har jag game150 right? hmm vad menar du med homebrew för 1.0??
-
-
kanske inte spelar så mycket roll
Ofta finns det homebrew för 1.5 och för 1.0
1.5 kör med någon exploit som du inte behöver
-
jahaja det va GAME150 jag hade:P aha okej då förstår jag hm har du någon länk till någon med 1.0 så jag kan pröva, pimpstreamer går i gång på min 3.10 men den hänger sig eller hela pspn hänger sig:P
-
Ok, nej länka får jag nog inte ens göra, men gå in på pspupdates de har massor av homebrew.
Att de hänger sig låter konstigt, im all out of ideas
-
okaj
hmm okej slayerx tack ialafall får se hoppas att det löser sig haha:P thx
-
anybody?
Hmm jag kan fortfarande inte köra homebrews anybody???? hjälp???
-
Har du testat med ett annat memory stick?
-
hmm nopp det har jag inte prövat faktist :/ vet inte vart jag ska få tag på ett nytt :P
-
testa med den du fick till
-
tjena skulle behöva lite hjälpa med mitt psp varje gång jag försöker spela gammala psx spel så startar spelet sen så blir bara att spelet är corrupted...värför? har försökt byta namn fast när jag gör det händer inget.. HJÄLPPPPPPPP någon som är grym kan ni alltid add mej på msn fubu_man14@hotmail.com
-
Har du lagt filerna i [ROOT]:\PSP\GAME\(Spelets Namn)?
Notera att det inte ska vara GAME150
-
det löste sig det var nog mitt kort som strulade lite tack endå... sjukt skönt emd 3.10
-
Hej grabbs jag har fortfarande inte kunnat lösa mitt problem med att nästan inga homebrews fungerar på psp någon som har nån lösning:S?
-
Mitt första svar till dig i denna tråden gäller fortfarande. Återkom när du testat med ett nytt fräscht minneskort som INTE ÄR PIRAT-SKRÄP FRÅn BL*CKET
-
Tja Hansi jag har testat redan med ett fräscht som inte är pirat det fungerade inte :/ vet inte riktigt hur jag ska göra det jag testade lite emulatorer och det fungerade men inte pimpstreamer osv sådant vill inte fungera