-
Kalibrering
Tjena, tänkte lämna in mitt ps2 för kalirering nästa torsdag, eller fredag. Jag bor inte i sthlm, men ska dit på besök, och tänkte då ta tillfället i akt. Hur lång tid tar det att rengöra och kalibrera lasern, hade tänkt att hämta det när jag åker hem därifrån nämligen. Tacksam för snabbt svar.
-
Det finns en viss risk att din PS2 hamnar efter en rejäl hög med PS2 som skall modifieras nästa vecka då vi får leverans av Messiahchip... Räkna med att vi får skicka tillbaka din PS2 när den är klar.
-
Ja, det är inga problem som jag ser det.. men hur länge tror du jag kommer få vänta? finns det några andra ställen i sthlm som kalibrerar laser?
Ps. Grandia Extreme är ett av de bästa spelen på ps2.. så det så.
-
Du kan få vänta 2 veckor kanske.
-
tänkte oxå lämna in min ps2:a på kalibrering (vissa spel e jobbiga=)) men undrar en sak... hur mycket kostar de?? jag tänkte samtidigt lägga in ett dvd regions avkodnings chip så hur mycket blir de tillsammans?? och hur lång tid kommer de att ta för de att bli färdigt?
-
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Gatufight:
<strong>tänkte oxå lämna in min ps2:a på kalibrering (vissa spel e jobbiga=)) men undrar en sak... hur mycket kostar de?? jag tänkte samtidigt lägga in ett dvd regions avkodnings chip så hur mycket blir de tillsammans?? och hur lång tid kommer de att ta för de att bli färdigt?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Kalibrering/rengöring 750:-
Montering av DVD-chip 750:- (endast V3)
C:a 2 veckors väntetid nu, beror som vanligt på hur det flyter på med moddningarna. Vi fick in sjukt mycket jobb bara idag...
-
blir de asså 1500:- eller får man rabbat för man gör båda sakerna samtidigt *blink* *tittar med hundögon på hansi och frågar* =P
-
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Gatufight:
<strong>blir de asså 1500:- eller får man rabbat för man gör båda sakerna samtidigt *blink* *tittar med hundögon på hansi och frågar* =P</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ingen rabatt just nu, drunknar i jobb. Fråga igen i april...
-
aja de e lungt... kanske tar de separat ändå...
kalibreringen e viktigast just nu.. vissa spel funkar ju fanb inte... kommer nog in me aparaten til jul! c ya then