-
Lyckat? Inte direkt :(
Köpte en sprillans 360, glad och nöjd. Smart som jag är testar jag den inte först, utan monterar ur dvd'n och springer ner för att få in lite schysst fimrware på den. Visar sig att dvd-läsaren är trasig. Eftersom jag vart hyfsat försiktig med att öppna den kommer jag hem, monterar in den, stänger allt, sätter på skalet osv... nu jäklar ska det gå på garantin :) Då slår det mig... de korta silver-skruvarna ligger på skrivbordet... fan fan fan :(
-
släng dom i papperskorgen och gå tillbaka me tvspelet.
-
gäller garantin fastän man öppnat den?
-
sätt tillbaka skruvarna då? kan väl inte va så svårt.
-
Löste sig till slut... själva "plomberingen" var mirakulöst nog inte skadad de minsta, så jag lyckades öppna upp, skruva dit, stänga, få dit "plomberingen" och nu är allt som nytt igen :) Så imorrn bär det av till inköpsstället, med en aning tur ska det nog gå fint :)
-
-
lycka till! säg hur slutsatsen blir :D
-
jag fick tillbaka en ny xbox av MS efter den gamla dog,och när jag öppna den för flash så fattdes dvd skruvarna och 2 av dem 6 långa skruvarna och den inte så man kan ringa till Support säga "ehh de fattas några skruvar era jävlar" haha...
-
Haha vilket oflyt, jag har många kompisar som skulle kunna lämna tillbaka en xbox utan skruvar men själv har man iaf samvete att skruva tillbaka dom om det inte fungerar som man vill...
-
Gick vägen
Jodå, fick boxen utbytt mot en ny :) Lånade med mig ett exemplar "Lego Starwars" som jag lånade av en kompis flickvän och la det i kartongen med boxen.. när de såg spelet kollade de knappt på boxen utan bytte snabbt ut den ;) Noob-faktor ska inte underskattas vid sådana tillfällen :D:D:D Nu har jag iaf testat att den funkar, får väl åka in och flasha någon dag igen... och denna gången låter jag dem som har vanan inne öppna boxen, hehe.