-
Traxdata = Flippat ur?
Märkligt sammanträffande, alltid använt Traxdata skivor...ungefär 90% lyckade fall. Men köpte ett gäng Traxdata igår....har nu provat 3 skivor nu och den ena blev det misslyckad bränning...den andra skivan blev "oläslig" och den tredje vill 360:n att jag tar ut och rengör....
Det roliga är att förrut var skivorna guldfärgade ovanpå.....men nu lila....och ingen fungerar för mig....märkligt sammanträffande? :)
-
EN till Pundig sak, omöjligt o få tag på Verbatim i Sundsvall? eller nån som vet vart? Störande......grrrrr
Vill spela nu!
-
Beställ skivor på internet. Blir dessutom billigare.
-
Har köpt Verbatim 5-pack på El-giganten för 299:- Ok pris ändå :) och uppdaterat Till den senaste firmwaren på min nec......
Läste i en klistrad tråd om bränning att man kunde följa en regel som är att man ska alltid bränna med halva den hastighet som SKivan klarar av, så på verbatim står det 2.4....hälften av det....blir sakta det :)
Iofs bra om d funkar...kan väl inte bränna FÖR långsamt va? :)
Hoppas d funkar nu
-
Det ska väl inte vara någon problem att få tag i skivorna i Sundsvall. Jag kan ta med några 20 pack upp någon helg om du vill :)
-
Är det printable du har köpt? Trodde alla andra Verbatim DVD+R DL var 8X nuförtiden....
Beställde 40 skivor(4st 10-pack) igår för 820kr + frakt.
-
Nej d tror ja inte..bara nog el-giganten som e lustig :)
Flashade brännaren o provade me verbatim o först skivan funakde klockrent :)
Jag valde 1x i Clone men om "snitt" hastigheten stämmer så körde den på 2.4....skumt Jaja funkar iaf....viktigast
Får nog beställa ja med i framtiden ;)
-
Vet en sjukt bra sida för att beställa skivor, en svensk och riktigt billig sida.
Handlar alltid därifrån för jag tycker att snubbarna som driver det har väldigt mysig forum-support och dom driver det enbart för dom tycker att vi i sverige också ska få billiga skivor som överallt annars i världen :P
Om det är förbjudet att länka såhär så ta bort inlägget eller redigera, tänkte bara tipsa om billiga skivor.