-
Evox problem (noob)
jag har ett xbox med chippet duox2. Lämnade till en kompis så att han skulle fixa allt. När man bootar de så står de EvoX uppe i hörnet sen kommer man till vanliga xbox menyn.. fungerar det att spela brända spel med de nu eller? :confused: Tänkte alla mina kompisar som har chippade xbox har en meny där man kan välja olika spel och emulatorer och sånt. Snälla hjälp mej. Tack på förhand
-
Du kan spela brända spel.
Installera xbox media center som "dashboard" så får du lite tjusiga menyer för att starta spel, se på film, lyssna på musik m.m.
-
Det är ju bara evox M8 bioset som är flashat i chippet inget annat, du måste ju ha en dashboard åxå förutom nu orginal msdashen.
Alltså du måste installera in ett mey system där du väljer ifrån vad som ska hända
-
jaha okej. hur gör jag nu för att installera en såndär fin meny då :)?
-
-
hmm jag tankade superdisc å när jag skulle köra in den stod de att de var smutsig eller trasig disc som vanligt.. vad gör jag för fel?? provade tom å koppla hdd'n till datorn men de funkade inte..
-
Varför kopplade du hdd:n till datorn? Antagligen beror det bara på bränningen av skivan. Använd en fin skiva och bränn långsamt! Jag använder dvd-r.