Wii med zelda motiv
Printable View
Wii med zelda motiv
Youtube video:
http://www.youtube.com/watch?v=icf1VLQGfnc
Är det bilderna som är fokus, eller är den så suddig?
Tycker inte att ni har lyckats riktigt så bra som ni brukar göra, ser ut som att lacken har runnit på några ställen, och varierar i tjocklek. Även solen har väl sina fläckar antar jag :)
En liknande lackning skulle gå på ungefär 1500 förstår jag? Kanske värt att fixa efter sommaren när man har fått lön :)
Batterierna tog slut i digitalkameran, så jag laddade bara upp de bilder den hann ta innan den slocknade. Autofocusen fungerar troligen bättre med laddat batteri.
Skalet är gjort i en plast som verkligen inte lämpar sig för lackning. Fransade liksom upp sig när man slipade, och reagerade illa med färgerna. Så det är tre lager svart färg + motivlackering + tre lager lack.
Nästa gång provar vi ett 3:e parts skal, var för mycket jobb att få allt det vita svart, då blir det mindre tid att få finishen perfekt utan att jobbet skall kosta 5500:- istället för 1500:-
Men bara man inte står med näsan mot och kollar utan ser den från normalt avstånd är den sjukt snygg.
vad e ett 3:e parts skal
Herre gud, returnera den kameran om det är den du köpte sist, den suger :)
FY F#N VA SNYGGT hur mycket skulle det kosta och få detta motiv på sin konsol
Riktigt coolt! :D
(Jag undrar hur det skulle bli/se ut ihop med den Wii-handkontroll som finns här ... hoppas länken funkar för den där sidan är rörig.)