hur lägger man in spel på psp 3.10 oe-a?
jag har precis uppdaterat min psp från 3.03 oe-a till 3.10 oe-a men jag fattar fortf inte hur man lägger in spelen från datorn?..alla brukar ju säga lägg in spelen i ISO mappen men de kommer fortf currupted file..jag har även inne en skiva i pspn..nåra brukar säga ta iso filen från spelet och lägg in den men jag hittar aldrig det..det ända jag hittar när ja trycker på spelet det är först spelets namn som är i een mapp.. exempel : fifa street 2 ska ja lägga in hela mappen i iso filen ?..men det funkar inte ..sen när ja dubbelklickar så står det susdir usrdir typ..ska man läga in nån av dom..
men ja la in the sims 2 fast de fans inga mappar när ja dubbelklicka på mappen..d va bara en fil..och ja prova lägga in den och det funkade den hette TheSims2.cso,..så efter den funkade..så kollade jag om de fanns på dom andra spelen jag har laddat ner ..och de fanns inte på någon av dom..de kom bara upp dom sisdr och ursdir typ..hur ska jag gör för att kunna spela på dom?..det hade varit jätte snällt om ni svara på den =):) :D
hur lägger man in spel på psp 3.10 oe-a?
ahh men asså kolla här..ni fattar inte när ja laddar ner ett spel..så finns det inte iso fil el något asså..låt mig förklara.. adda mig på msn.. stylish_nr01@hotmail.com eller ge mig eran msn,,