Säljer ett flertal Xbox Live Guld 12 månaders abonnemang. Det är 100% original samt obruten förpackning. Kan skickas med post, mail eller hämtas i Haninge.
Pris: 350kr eller högstbjudande.
mail: zlatan90[at]msn[dot]com
Printable View
Säljer ett flertal Xbox Live Guld 12 månaders abonnemang. Det är 100% original samt obruten förpackning. Kan skickas med post, mail eller hämtas i Haninge.
Pris: 350kr eller högstbjudande.
mail: zlatan90[at]msn[dot]com
Har endast 5st abonnemang kvar! Så skynda och gör ett klipp!
jag köper ett!
Antalet har sjunkit till 4st nu. Creds till gbr för en smidig och väl genomförd affär!
Hej!
kan tänka mig att köpa en, hur sker betalningen? du kan maila mig på felix_westerberg@hotmail.com
Betalning sker via Payson eller banköverföring. I absoluta nödfall kan jag även tänka mig PayPal, fast då krävs en bra förklaring varför andra alternativen inte fungerar.
3st Live konton kvar nu som letar efter en ny ägare. Säkra din framtid på Live och gör en bra affär.
Endast 2st kvar nu.
Jag vill gärna köpa ett:) . Hur gör jag Jag har försökt maila dig men jag får bara faluire.Kanske en dum fråga men [at] är det @ eller
ja.
Tjena Nu har jag loggat in mig på payson så bara maila mig när jag ska betala. Har mailat dig men vet inte om mailen kommer fram, får massa faluire. Min hotmail adress är rikardomia@hotmail.com
Nu är alla sålda! Admin kan gärna låsa eller radera tråden.