-
vill köpa en ny core
Men finns ju fan inga affärer som säljer några core längre. Var runt på en massa affärer i Stockholm. Bara skitpremium överallt.
Något tips på var man kan köpa till hyfsade priser?
Finns det nån affär som låter dig öppna den i affären för att kolla efter samsung eller har ångerrätt så att man får pröva konsollen hemma o lämna tillbaka efter en dag om man ej är nöjd (dvs hitachi spelare)???
-
öööh, *********?
tydligen fick man itne säga det :P
-
-
fast det kan man inte heller göra.... :-(
-
Mediamarkt brukar ha för 2495:- c:a
Pc city i sickla har nog ett par kvar.
Men jag tror att jag rensat ut alla med samsung i de butikerna redan :-)
OnOff i sickla sålde xbox 360 premium för 2995:- men jag tror det bara var till och med i söndags.
-
tack iaf... finns nån affär som kan gå med på öppna en låda för att kolla vad det är för drive i den? Psxcare säljer inga core oflashade?
-
Tvivlar på att de finns någon butik som går med på att bryta förpackningen och kolla vad det är för fabrikat på spelaren bara för att du ska få större möjligheter att flasha den. Däremot så erbjuder många större kedjor ett öppet köp, så det är bara och höra dig för vilka som ger pengarna tillbaka om du inte är nöjd.
-
jo men verkar som öppet köp inte innefattar att man får öppna lådan.....spel får man testa men inte konsollen...lite konstigt!
-
Det är helt upp till företaget att ge öppet köp, de är inge tvång men dom kan så fråga dom innan du gör ett köp.
-
elgiganten brukar vara snällast när det gället öppet köp tycker jag