-
frågan om boot cd
Stämmer det att sega har ändrat i DC så att den inte går att spela Import/kopior med boot cd´n.Ska tänkte köpa en Dc av er i slutet av månaden och jag måste få det bekräftat så att jag inte köper en och det visar sig att det inte fungerar.
mvh
thomas
-
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by armitec:
<strong>Stämmer det att sega har ändrat i DC så att den inte går att spela Import/kopior med boot cd´n.Ska tänkte köpa en Dc av er i slutet av månaden och jag måste få det bekräftat så att jag inte köper en och det visar sig att det inte fungerar.
mvh
thomas</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ja det stämmer nog men jag råkar ha en boot cd som jag säljer om du vill köpa den maila till mig på daniel_e53@hotmail.com
mvh Daniel
-
Annars kan man ju ladda ner gratis från nätet...
-
hur kan man vara så j..a girig o ta betalt för en boot cd när grabben bara kan gå in på <a href="http://www.dcemulation.com" target="_blank">www.dcemulation.com</a> eller top66.com o ladda hem den gratis fy skäms på dig .....