jag behöver hjälp med att flasha min xbox360. jag har läst mycke men blir inte riktigt klok på allt iaf...
ska man boota slax skivan i datorn lr i xbox:n
Printable View
jag behöver hjälp med att flasha min xbox360. jag har läst mycke men blir inte riktigt klok på allt iaf...
ska man boota slax skivan i datorn lr i xbox:n
I datorn.
Enklast är att låta oss fixa din 360 :-)
mjo... fast jag ska nog klara det...
det som jag funderar lite på e hur man ska kunna avaktivera alla enheter som det står i textbook guiden när man ska boota från dvdn i datorn.
har nåra frågor oxå...
1. vad ska jag ha för FW? har hitachi 47dj. det borde va iXtreme_Hitachi_1.2_rev2.rar va?
2. är toolbox 4.0 ett bra program å flasha med
3. sen hur ska man bränna spelen. har läst trådarna å guider men fattar itne ändå. jag har en nec 7173A brännare.
4. vad är allt prat om ss, dmi, stealthpatch, pfi?
haha ja jag kanske ska ta å läsa den... har faktiskt inte konstigt nog läst den :s... men hur äre med det ss, dmi, osv?
mm jag använde det oxå... det gick bra... men det e fan krångel med spelen. vissa funkar inte medan visa gör det
Som det antagligen står i FAQn så måste spelen vara s.k. stealth-patchade för att fungera med iXtreme1.2. De flesta äldre spel är inte stealth-patchade utan man får göra sådant själv om man jättegärna vill spela spelet. Finns trådar som beskriver hur man går tillväga, osv.
mjo jag vet... har börjat fatta det nu... 2 st spel har blivit felbrända pga det