skulle man kunna rycka fläkten i boxen för att få en tyst och fin nätverkshårdisk av den?
Printable View
skulle man kunna rycka fläkten i boxen för att få en tyst och fin nätverkshårdisk av den?
rycka? den sitter med två klamrar som du bara drar upp när du lyfter på fläkten. sen om du ska byta till en tyst 80mm så får du såga lite i hdd vaggan och bända sönder klamrarna o sen limma med limpistol
ööööö vad ska man ha limpistolen till?????? och vart ska man lima åt någon stans???? kan du föklara det till mig :D jag gör så här: tar bort orginafläkten sen bryter jag av klamrarna på det svarta skalet om du har crystalskalet så måste du klipa av dom med en avbitare, sen så sågar du i hddvagan å sen på fläkten kapar du i hörnen på fläkten där ner se är du klar :D
bolets om du ska byta till en 80s fläkt så få du säga till för då kan jag slänga upp bilder hur du ska kapa i fläkten för att den ska passa;)
sätta fast fläkten i golvet så den sitter bättre, därför har man limpistolen :P
en av mina boxar har tyst fläkt. Jag har ett par boxar över och skulle vilja ha en knäpptys nätverkshårddisk så varför inte andvända en xbox. Så, funkar det att bara koppla ur fläkten för att ha den som hårddisk?
att inte ha någon fläkt alls kommer inte att fungera.