-
Uppdatering på Flatout
Tjena Gubbs. Har haft min 360 utlånad ett bra tag, och fick tillbaka den igår, nu till frågan: Brände FlatOut.Ultimate.Carnage.PAL.XBOX360-FW och den hade en uppdatering på sig, så frågan är, vad är det för uppdate? ofarlig? har en samsung med 5.3 FW i och inte kört några uppdateringar sen våruppdateringen. Tack på förhand.
Sorry Mickys ;)
-
Eftersom du kör gammal firmware så kan du räkna med att din 360 är/blir bannad från live.
-
Liven struntar jag i, frågan är vad updaten som ligger på spelet gör? Är det den uppdateringen som MS släppte för ett tag sen = massbanningen? Så uppdaterar jag måste jag flasha om boxen med Extreme för att kunna lira nyare spelen ?
-
Men det är ingen fara att köra den där uppdateringen så länge man har flashat med iXtreme 1.2 innan va???
-
Det är helt normalt att nya spel installerar uppdateringar, bara å köra just nu iaf.
-
Okej, har nu kört uppdateringen på skivan. Nu till det märkliga.
Alla gamla spel fungerar, plus tex: Colin_McRae_DIRT_PAL_XBOX360-SPARE
MEN nyare spel så som tex The Darkness, Tiger Woods 08 osv dom som alltså är stealthpatchade för iExtreme. Dom går inte igång.. Så hur ska jag gå tillväga nu? Boxen är säkerligen bannad från liven. Har inte testat äns. Men måste jag flasha om den till iExtreme FW för att kunna lira nya spel!? och då kommer inte dom gamla spelen att fungera om jag förstått det hela rätt?