-
Bioshock-bugg, hackar
Någon som vet hur man blir av med den otroligt irriterande buggen att Bioshock hackar typ var 10'e sekund? har testat rensa 360'n cache utan resultat. har "som tur är" 2st 360's å kan lira på min andra, men inte direkt kul när mina achievments delas upp på 2st boxar.
-
rensade du cachen me LT+RT? testa rensa hela hdd cachen o inte uppdatera spelet efteråt, googla på "clear cache 360" eller liknande..
-
Testade att rensa både BioShock's cache och sedan 360'ns cache, och sedan funkade det, hackade iaf inte mer. Och nu har jag för övrigt kört igenom spelet ^^ Grymt lir. Ett av de bästa fps genom tiderna.
-
Jag fick också rensa cachen för att få slut på hackandet, men jag uppdaterade spelet igen efter det. Och det funka.
Själv tycker jag spelet var lite sådär, kände aldrig att jag kom in i det. Sedan vet jag inte om jag spela på fel sätt eller vad, men det eviga sökandet efter ammo, prylar och jox tråkade ut mig jkligt mycket. Hade varit roligare med lite tankekrävande pussel istället.
Enda som jag faktiskt kan säga att jag tycker var bra, var grafiken och miljöerna.
Skulle nog ge det en 2/5 i betyg :/