-
Sprak i ljud?
Jag kör X2 5035. Precis i början står det "Loading Config Live etc..." sen kommer flubbern. Precis innan flubbern sprakar det till i ljudet. Det märks knappt på TV-stereo, men på stärkaren är det desto tydligare. Detta uppstår bara med X2-bioset, inte EvoX M8+. Finns det nåt jag kan göra åt det hela? Har slagit av och på det mesta i både MS-dash och EvoX-dash.
-
Ändra i x2config.ini filen leta efter, sätt allt som har med flubber att göra på =0 tex i:
; display flubber anim
doStartupAnimation = 0
; do random flubber
randomFlubber = 0
-
Var min första tanke att göra så, men det hjälper inte. Spraket tycks ligga i slutet på Config Live-skärmen.
-
Prova med annat bios som tex X2_5035_VGA
-
om man vill ta bort flubber genom att byta bios formatera hdd`n eller?jag har duo x2
-
ta bort flubbern e ju enklet skrev just den nedan/uppe läs du skall ändra i ini filen
-
vart ligger filen om man har duox2?
-
spelar ju ingen roll vilket chipp man har bar den tar 512kb bios filen ligger på E part i rooten skall man lägga den
-
-
Vi pratar om X2_5035 här om du inte märker det
-
-
funkar x2_5035_v16plus_512k.bin om man har 400gb?blir det nån g partition då eller? jag tänkte flasha till den kommer jag förlora all data som jag har på hårddisken?
-
Var hittar jag X2_5035_VGA? Finns inget på Xbins.
-
googla lite då lite får man göra själv, men prova ladda ner en annan x2 bios först då
-
Mmm... googla själv och se hur många bra träffar det finns. Nedladdning ej tillgänglig pga rättsliga risker bla bla bla osv. Lätt.
-
Klicka på mitt namn gå till min sida, klicka på länken xbox, sen ser du länkar klicka på 5035 VGA
-
Oerhört bra sida. This one's a keeper. Ett problem dock: I readme står det att VGA-bioset inte går att använda med Xbox v1.6. Gissa vilken version jag har...? :-/
-
Prova ladda ner den vanliga biosen som åxå finns där, kan vara ngt fel på din ju.
Prova kan man ju alltid