Börjar bli något fruktansvärt irriterad på SMG och mitt wiikey.
Vad jag gjort:
1. Anade strul med en flashning så jag körde en 1.9B Recovery med eject-metoden. Funkade finfint.
2. Tänkte att det är lika bra att vara übernogrann så jag körde även 1.9B update med ejectmetoden, hörde homers röst.
3. Körde sedan 1.9G Hotfix för att kunna lira SMG (med ejectmetoden) och det funkade finfint. Hörde Homers röst.
4. Satte i SMG-skivan som dök upp i "rutan". Men så fort jag startar spelet får jag felmeddellande "Error 001, unknown device detected... ..."
5. Jag tänkte att det kanske hade nåt med setupen och göra så jag satte i den (har funkat förr). Nu får jag upp den som en GC-skiva men då jag sätter igång den får jag felmeddelande som ber mig ta ut skivan. Skumt, funkade tidigare.
5. Har firmware 3.1E på Wii:t.
Seriöst, jag fattar inte vad som är fel!? Mina uppdateringar har ju gått klockrent till (förutom att jag var tvungen att använda ejectmetoden). Och varör nu inte setup-discen inte funkar är ju också skumt. Iofs vet jag inte om jag skulle ha nån hjälp av den men det är ju klurigt att den plötsligt inte funkar.
Har detta hänt nån annan?