WMV-HD via DVD-R/USB Hårddisk
Hej!
Jag är ny här. Har läst på detta forum länge och inte postat ngt men nu tvingas jag nog göra det..
Jag har kört 360n ett tag nu på iXtreme 1.2
Jag har sökt runt som en tok efter svar på detta, både på Google och här men hittar inget svar någonstans, det kanske är så obvious dum fråga att det inte skrivs om det, vad vet jag? :)
Jag vill kunna titta på WMV-HD filer via DVD-R eller för större filmer DVD+R DL. Alternativt via en USB-HD.
Finns det någon möjlighet för det idag? Måste man skapa någon form av startbar skiva för att kunna spela upp dessa eller räcker det med en vanlig Data-DVD i ex. Nero? Hört att det kanske ska fungera med senaste uppdateringen men jag får det inte att lira med en vanlig data-dvdr. Är det kört så man tvingas streama eller har någon annan bättre koll?
Stort tack!
Kimando
USB Hårddisk fungerar utmärkt
Jag testade just att formatera en Western Digital Extern HD på 500gb till Mac HSF+ och det lirade som en klocka med 360n. Kan lägga över och läsa stora filer.
Väldigt enkelt att göra med MacDrive 7. Drag&Drop i Windows fungerar också kanon. Kunde inte vara bättre.