-
Lagerstatusen på webben!
Lagerstatusens uppdatering på webben verkar vara obefintlig.
Tråkigt när man beställer något och det står att det finns i lager och levereras inom en 1-2 dagar. Sedan sitter man en vecka senare och undrar varför man inte fått något och själv kollar upp varför och får veta att produkten kommer in först om några veckor. Kanske att anledningen att man handlade här var att den fanns i lager.
Lagerstatus är väldigt bra när det fungerar men har man en icke fungerande lagerstatus så är det lika bra och ta bort den för då det bara blir missvisande och ställer till problem.
-
Kan väl hålla med till viss del. Väntar själv på en beställning då Blaster360 tyvärr inte fanns på lager trots att det stog att den skulle finnas i webshoppen. Men jag vet också att man ibland inte hinner hålla på och ändra lagerstatus på alla grejer. Men alla andra ggr så tycker jag att lagerstatusen brukar uppdateras och vara korrekt!
-
Japp, lagerstatusen kan vara fel ibland. Normalt får vi in det som är slut på 1-4 dagar och då prioriterar jag annat än att ändra lagerstatus fram å tillbaka om det inte är någon form av leveransproblem.
Ibland blir det tvärtom, varor som kommit in är slutmarkerade på hemsidan i flera veckor.
Perfektion är en skymf mot gudarna! :-)