Hej!
Funderar på att köpa en ny färdigflashad PSP slim från en butik, och undrar om det finns någon nackdel med att den är just slim? Är slim lika bra som fat eller bör man satsa på den gamla modellen?
Tack på förhand!
Printable View
Hej!
Funderar på att köpa en ny färdigflashad PSP slim från en butik, och undrar om det finns någon nackdel med att den är just slim? Är slim lika bra som fat eller bör man satsa på den gamla modellen?
Tack på förhand!
Nackdelen är att du inte har 1.5 Kernel stöd ... Mao. du kan inte köra Homebrew som är kompilerat för den Kerneln ... Utan du är tvungen att sparka igång proggen med en E-Loader ...
Jag tycker att slim är bättre:
Bra saker:
tv-out
mindre
lättare
bättre batteritid
Dåliga saker:
Inte lika bra på gamla homebrews
Ingen IR port
Det är inte samma skärm skulle jag tro :P
Jopp :D
+ att batteriet inte är av högre kapacitet om man jämför med de äldre på de äldre maskinerna :D
Testkör man en FET o en Anorektisk så dör de ungefär samtidigt :)
Men stoppar man i ett FET PSP batteri i en SLIM så håller det längre ja :D
Dock kan man inte stänga luckan :rolleyes:
Jag skulle vilja se en PSP enhet som har IR + Blåtand + Dubbla analoga spakar samt TV Ut/in och stöd för Ip-Telefoni (VoIP / SIP 2.0) :D
Sen är jag rätt nöjd.
Typ:
http://farm3.static.flickr.com/2381/...906cf29f_o.jpg
skulle ge mitt vänstra pekfinger för en sån =)
Hmm, den verkar lite ergonomisk som en tegelsten...
Fast när jag tänker efter så tycker folk man e puckad redan nu när man tar framm den lite här å var.. tänk er när man tar fram denna grejen :p
EDIT: TAR FRAM SIN PSP Å INGET ANNAT :rolleyes:
Tur för dig att du förtydligade villken gjrejj du sliter upp lite här och då :D
Det är en stilig Concept bild om inte annat, lite svårt med Left Right triggers men annars en fin multimediamaskin, Touchscreen på den, + lite ir så kan den få ersätta min multifjärr jag har hemma :D
Speciellt om man kan TSa till datorer o fjärrstyra med :D