-
Guitar Hero 3 problem
Jag har lirat guiar hero 3 i typ 4 timmar sen tröttnade jag och stängde av men sen när jag skulle starta det igen så funkade det inte och skivan låter som en högt låtande fläckt hade detta problem med skivorna förut men det fixsade jag med att instalera firmwar 1.9g igen och lira lite ssbb i x3 på dvd läsaren men wiiet läser inte configdisc 1.4 nu:confused: vet inte vad jag ska göra för att få det GH3 att funka igen men alla andra spel funkar föruton gc spelen
PS: Har en bränd GH3 skiva och wiikey 1.9s:DS
-
Prova släng in 1.9s igen...
-
Ok. tv:n är som alltid upptagen på kvällen så jag får väll vänta tills i morgon med det men tack så mycket för snabbt svar
-
tyvär s hjälpte det inte men ska tästa recover disc 1.9b och se om det blir bra igen:(
-
har du tästat att sköra in 1.9s utan framgång och tästade sen att slänga in 1.9g och också det utan framgång men wii:et läser orginal skivor så jag tror att mitt wiikey har pajat så ska lämna in det på lagning har oändlig garanti på chipp och montering men undrar fårtfarande om det är någon annan som har råkat ut för något liknande?? om det skulle hända igen
-
problemet löst:) det var dvd kabeln som satt lösta och därför så kunde den inte läsa skivorna ibland men nu är det löst och mitt wii funkar felfritt igen:) men det låter fårtfarande som en högfrekent fläkt när det är en skiva i och värst är det när man kör orginal spel lite trisst men det funka ju;)