-
biltull / biltullar /
slipp trängselskatten fri trängselskatt
www.SlippaTullar.se 100% Fri från trängselskatt & 100% Lagligt
Där säljer de ett reg-plåtskydd som gör det omöjligt för trängselskattekameror att avläsa ditt registreringsnummer.
Produkten finns i två varianter både i plast och aluminium och sätts ovanpå registreringsskylten. Reg.-skyltskyddet kan fås i önskad färg för att matcha bilensfärg.
Skyltarna ska vara väl synliga framifrån och bakifrån. Med dagens lagstiftning är det således tillåtet med dessa skydd.
Nu kan man köra in och ut ur Stockholm hur mycket man vill igen
utan att behöva betala någon trängselskatt eller bryta mot någon lag.
www.slippatullar.se www.slippatullar.se
-
Din hemsida går segt, något problem?
OBS att jag normalt inte tillåter reklam i forumet, men i biltullsavdelníngen så är det fritt fram att tipsa om hemsidor som säljer kul saker.
Men vad skiljer plåtskyddet mot de "kepsar" som sålts sedan tidigare?
Polisen bötar gärna 1500:- om dom tycker att det skymmer, det kan också bli besiktningsföreläggande ifall dom tycker att det är utstickande föremål som kan skada någon. Och dom får inte vara ivägen för skyltbelysningen.
Bilder på produkten så man kan se hur den ser ut monterad saknas på din sida, vilket ger ett oseriöst intryck.
Låna mig ett par av dessa skydd så kan jag göra en videorecension.
-
Då jag o Hansi råkar arbeta under samma tak numera är jag också intresserad av att leka Testpilot :D
Dock har jag likt hansi lite funderingar kring att ni inte visar bilder på era produkter, något vi kan hjälpa till med :D samt göra lite videos :D
Det enda som jag tänker på är:
8§ Registreringsskyltarna skall vara väl synliga och hållas i sådant skick att de lätt kan avläsas.
Under färd får last eller annat ej placeras så att skyltarna inte går att avläsas.
Jag vet av en nära bekants erfarenhet långt innan vägtullar låg på ritbordet att en svart bild med tonade rutor inte fick ha en tonad plexiskylt fram och bak på reggskyltarna för att bilen skulle få ett mer estetiskt tilltalande utseende vid bilstereotävligar :D