Jag har ett par frågor angående XDVD Mulleter! Extremt tacksam för svar!
Heysan!
Jag har nyligen laddat Gears.of.War.PAL.XBOX360-DNL och Gears.of.War.PAL.FiX.XBOX360-DNL (innehåller en ny .dvd).
Jag kör releasen (.000 filen) i XDVD Mulleter Beta 10.2 och allt är ikryssat vilket det ska.
Jag vill sedan "CRC checka" releasen så jag klickar på fliken "CRC Checking" och sedan "CRC details" varpå ett nytt litet fönster öppnas. Jag kryssar i rutorna "Check Game Data (May take som time)" och "Check online Database" och klickar sedan på "Check". 1. Skulle någon kunna förklara för mig vad jag då precis gjort och varför man ska göra så (CRC Checking)? Jag vet alltså att man ska göra så, men inte exakt vad det innebär och varför.
Då får jag upp följande meddelande:
"ISO was not found in database, continue to generate data checksum anyhow?"
2. Vad innebär detta och ska jag välja "Ja" eller "Nej"?
Jag chansar på "Ja" så jag klickar på det och ser vad som händer. Nu startar en process som jobbar sig upp till 100% under rubriken "Data partition". När 100% är nått så får jag meddelandet "The game was not found in the CRC database, sorry". Jag klickar på det enda alternativet, "Ok".
Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra. Min huvudfråga med denna tråd är 3. Vad är "CRC Checking" och hur utför jag en korrekt sådan?
Tacksam för svar från er som kan!