-
hacka 3.95 psp - HJÄLP
Jag har helt ny psp med programvara 3.95.
Jag vi spela backup spel, kan nån förklara steg för steg vad jag ska göra för at kuna spela backup spel. hur jag ska sätta ditt firmware, jag har hört att man ska nedgradera blablabla....
jag är nybörjare för PSP.
Vilket firmavare ska jag ladda ner steg för steg.
-
Om du inte är tekniskt lagd tycker jag du bör överlämna did PSP för modifiering till ex psx-care ... Annars så behöver du ett Pandora batteri och ett jigkick minneskort ... Men eftersom du troligtvis ändå måste beställa ett pandora batteri så är det lika bra att få ditt PSP modifierat direkt ... Btw. så kan du modifiera ditt eget batteri till ett Pandora och tillbaka men det är inte något jag rekomenderar till någon om inte personen i fråga är hyffsat teknisk ... Det finns klistrade trådor och en massa inlägg om hur man går till väga ... Rekommenderar du börjar med de klistrade ... Kom ihåg att allt finns redan beskrivit och förklarat ett antal gånger så sök före du frågar
-
ok tack för info, Men en till fråga om jag vill spela EMULTOR NINTENDO måste psp vara hackad ??? eller är det bara och sätta i Minneskortet och spela EMULTOR ?
-
Går ej utan att ha lagt in CFW ... ex. M33 4.01-2 som är den senaste av DaX
-
-
Citat:
Original inlägg av
Xager
Allt skoj = CFW ;)
Helt klart, Sony kan kyssa mig på rumpan då de inte svarade på mina e-brev angående att låta mig Betatesta GoExplore GPS programmen i Sverige så jag fick söka mig till o deltaga i MapThis projektet Densiska startade.
Nu har Go-Explore ännu inte släppts men den version jag sett är Buggig satan.. Inga ÅÄÖ i sökningar på Svenska Adresser. *Buuuuuu jag säger bara Buuuu*