-
Vilket minneskort?
Hej!
Känner man någon märkbar skillnad när man spelar spel direkt från minneskortet beroende på vilket minneskort man har? Vilket minneskort skulle ni rekommendera?
Sandisk Pro Duo
Sandisk Pro Duo Ultra II
Sandisk Pro-HG Duo Extreme III
Sandisk Pro Duo Gaming
Sony Memory Stick Pro Duo 8GB
Fyll bara i web hallen (utan mellanslag) i länkarna där det står %2A%2A%2A%2A%2A%2A%2A%2A%2A.
-
Kör med Ultra II, har ett sånt och har aldrig haft problem.
Gaming är för övrigt ett färgat standardkort, ingen som helst skillnad i hårdvara.
Om du har råd så köp Extreme III, men ultra II räcker gott och väl för mig
-
Xtreme 3 ger snabbare access och du laddar över nytt maedia från PC och Xtreme 3 kan även återskapa raderad data :D
Förut proppsade jag på Sonys Highspeed stickor med 80/80 i Transfer men de kostade då 1.600 kr för 2Gb, men jag kör själv med Sandisk Ultra 2 och det är det jag rekommenderar till folk,
Gaming edition är färgglada standardstickor och folk som "upplever" problem med dessa tittar antingen på högupplöst film eller ställer om CPU hastigheter till slöhäck eller kör med Custom Gameboots o teman som slöar ned enheten.
Normala stickor med en PSP som inte trollats med för mycket och DEFAULT på CPU fungerar i regel finfint.
Men som jag säger, betalar man en krona extra får man bättre kvalitet.
Håll er bara borta från LEXAR minnen... De är nästan lika sopiga som PIRATMINNEN! *Gharr*
-
Okej. Blir till att köpa ett Ultra II då.