-
60GB Live Starter Pack
http://www.xbox.com/sv-SE/hardware/x...gbstarterpack/
-----
Innehåll:
? Xbox 360 Hard Drive 60GB
? Xbox 360 Wired Headset
? Xbox 360 Ethernet Cable
? 3-Month Xbox 360 Live Gold Subscription.
-----
Har hittat det för 795 kronor + 99 kronor i frakt
Inte ens MS/xbox.com i Sverige visste att det fanns när jag ringde dem. Fast sen ändrade de sig. Jo då det finns sen i Nov/Dec 2008 och finns nog på firman som jag hittade det hos för den brukar inte ljuga.
Tycker det låter billigt!
Är det något som PSXCARE kommer att ta upp i sitt sortiment?
Eller ska jag beställa det direkt?
-
Allt det där utom 3 månaders guld ingår i Pro kitten :D
Live köper man på nätet eller så oftast med.
-
-
Citat:
Original inlägg av
Pluttiplutt
Hmmm!
Vad är Pro kitten?
Det som följer med i Xbox 360 Premium 60gb ;)
-
Ok!
----------------------------
2009-02-10
Jo det är klart, att det bästa är att köra med en helt ny XBOX360 som så att säga är "uptodate", givetvis...
:rolleyes:
Jag beställde två Live Starter Pack kit:
2x3mån= 6 månader Live och 2x60GB= 120GB plus lite lullul
Totalt: 1689 kronor
:)
Hupp, räkningen blev ju nästan vad en ny XBOX360 Arcad kostar och inte så långt ifrån vad pro-kitten kostar.
:eek:
Nästa så jag ångrar mig. Hade föredragit att beställa från PSXCARE. Förstår inte varför inte "Live Starter Pack 60GB" finns i sortimentet. Det är klart förståss, när inte ens MS vet att det finns i Sverige. Så det ska bli intresant och se vad som kommer att skickas till mig?
:)
2009-02-12
Skönt, nu kan jag snart använda min SATA 2.5 WD 120GB till min PC istället och stoppa tillbaks orginaet,l 20GB i HDD-skalet. Kitten jag beställde kom idag, de verkar OK vid första kollen!
Det som följde med var: Hörlur med mic, 3 månaders live och en HDD på 60GB.
Jag är ju rätt sugen på att bryta garantin och check vad det är för hård-disk MS stoppat in under HDD-skalet. Det kan ju inte finnas så många nya 60GB kvar? Å andra sidan sett så undra jag också om man får en 120GB på garantin om denna går sönder inom ett år? Måste ju vara längesedan det slutades tillverka 60GB hård-diskar, det kan ju inte vara lönsamt.
;)