Hej, brände Mario Super Tennis PAL och fick istället för spelet upp rutan Upgrade System. Ska jag göra det? Eller kommer det att bricka mitt Wii med Wiikey2??:confused:
Printable View
Hej, brände Mario Super Tennis PAL och fick istället för spelet upp rutan Upgrade System. Ska jag göra det? Eller kommer det att bricka mitt Wii med Wiikey2??:confused:
Om din WII är PAL/Europeisk så kommer den inte brickas.
annars kan du köra den genom Wiibrickblocker först ;) (innan du bränner ut den)
vad händer om wiit brickas egentligen, går det aldrig att återställe inte ens hos Tex ER ?
Jag tror inte att vi kan "unbricka" en wii... men kör du spelet genom WiiBrickblocker innan du bränner behöver du inte bry dig om några uppdateringar alls, bara köra på! ;)
Vi har en produkt som heter "SAVEMII" som skall gå att använda på brickade wii:s
Men totalbrickning verkar vara väldigt ovantligt nuförtiden, för efter att jag beställde hem savemii så har jag inte haft någon brickad wii att testa den med...
Galet , ska önska mig WiiBrickblocker i kväll då, fan hittar inten tråd om hur man får spel tt funka på SD kort, har mario 3 men när jag går in i SD kortet i WII så finns inget där . dam dam Swizzy du fins överallt i forumet tackar
Länk till download av Wiibrickblocker:
http://wbb.rockman18.com/upload/wbb/...ocker_v1_3.rar