-
Radera fil
Har precis raderat en iso fil på psp:n från datorn vilket kanske inte var så smart då psp:n inte verkar frigöra det utrymmet som iso filen upptog.
Finns det något sätt jag kan lösa det utan att formatera om minneskortet?
Hoppas på någon har lust att bistå med ett snabbt svar
-
Eh, töm papperskorgen? :P
Skämt åt sido så tror jag faktiskt att enda sättet är att formatera. Men vad är problemet, för över till datorn, snabbformatera och för tillbaka. Bör ta under en timme beroende på vilket kort du har.
-
okej tack Xager.
Får bli senare orkar inte göra det nu, får helt enkelt klara mig på 400 mb mindre framöver.
-
Koppla upp din psp mot datorn igen o töm papperskorgen :D
Eller enklast, Skapa en PSP mapp på skrivbordet, kopiera ditt minneskort dit, formatera minneskortet i din PSP enhet, kopiera över filerna till minneskortet *Voila* tar max 1 timme om du har en slö dator :D
-
Tackar tackar Pendragon nu kan jag åter använda mig av hela mitt minneskort.
Xager sa visserligen töm papperskorgen också men då förstod jag inte riktigt, utan trodde bara han skrev det på skämt.
Hade inte en aning om att jag var tvungen att radera filen från papperskorgen också utan jag trodde det räckte att man raderade den från själv psp:n men nu vet jag.
Återigen tack!
-
Eftersom att tömma papperskorgen är ett av dom första sakerna man testar så antog jag att du hade gjort det :)