-
Sänka pris på Elite?
Tjo, eftersom priset på Elite-boxarna sjunkit nu undrar jag om även ni tänker sänka priset? Har hört mig för hos andra butiker som säljer flashade konsoler och en svarade att de tänker sänka dem (Flashade Elite med Jasper-moderkort) till 2990:-, max 3190:- snart. Lägsta just nu är 3795:- (i lager)
Er Elite med Jasper ligger på 4195:-.. Så, kommer ni sänka priset? Man vill ju stöda er..
Men det blir ju lite svårt när era priser är så höga.
Nej, jag gnäller inte. Jag kollar bara läget.
-
Med takten priset på nya konsoller sjunker kommer även priset på färdigflashade konsoller sjunka, helt klart...
det finns ingen anledning för PSXCare att ha priser som är utanför vad folk är villiga att betala...
-
När den nuvarande lagret av Elites är slut och de köper in nya kommer priset att sjunka (antagligen). Att sänka priserna på det gamla lagret direkt skulle innebära en förlust på nästan 700kr på varje konsol som köptes innan prissänkningen.
Det är min teori i alla fall :)
-
Ah jo, det har du nog rätt i.
-
Jag gav order före helgen om att sänka priset på elite till dagens inköpspris + c:a 500:- (för flashningen) och + ytterligare 300:- om man vill vara GARANTERAD en jasper.
Men jag har legat hemma sjuk och vi har haft inventering nu inför bokslut 31/8 så priset kanske inte är ändrat än.
-
Antingen har du gammal cache i browsern eller så har vi nya priser nu, priset på elite är 3095:- (3395:- om du vill vara GARANTERAD en jasper)
-
Jorå, nu ser jag nya priser, det tackar vi för :)
Hoppas ni får in Elite-boxar med Jasper inom en inte allt för lång tid bara. Man vill ju gärna vara säker på att man får en sådan, något annat vill jag inte ha.
-
Vi fick precis hem ett lass eliter troligen jasper i dom