Nu har jag testat online spel och Playstation Store och jag kan meddela att det fungerar ypperligt :) ... Än så länge :/
Printable View
Nu har jag testat online spel och Playstation Store och jag kan meddela att det fungerar ypperligt :) ... Än så länge :/
perfa! jag har inte orkat/hunnit testa online själv :/ men däremot testade jag i morse ett spel jag försökt decryptera och patcha om utan resultat, den fungerade nu som den var från början (med den nya FW'n) :D
du menar ett Pandora kit?
Det skulle jag kunna lägga upp ja, men då behöver jag hjälp att få till ett så att jag vet att det jag lägger upp faktiskt fungerar :cool: vill inte lägga upp något som jag inte själv vet fungerar som du kanske förstår?
Gen-D har ju stöd både för att göra Pandorapinnar o batterier :D
Klart man måste ha minst en PSP som kör CFW för att trolla till detta men det är ju en smal sak om man har någon i sin bekantskapskrets som har en CFW PSP :p
Enda jag inte fått igång med 5.50 Gen-D är Metal Gear Solid Demot som släppts i Japan... ( Peace Walker ). jag får errorkod ( The game could not be started 80010013 ) men jag brottas med det senare :)
arbetar just nu på att skriva en liten ReadMe till min färdiga Pandora Stick =)
*edit:*
nu när allt är färdigt har jag ett problem, filen är gigantisk (för stor att ha på min sida som den är >_<) den är också för stor för Rapidshare :)
någon som har tips på hur jag kan göra om filen så att den blir mindre? den är just nu 381mb packad, 469 som vanligt... (det är en .img fil jag gjort av minneskortet)
lägger sålänge upp en version där man får installera iplloader själv :)