-
Fråga om flashning.
Hej
Jag har köpt en färdigflashad xbox 360 från psxcare med påbyggd Blaster360 och tänkte uppgradera denna till iX1.6. Så min fråga är om jag behöver de VIA kort som säljs på sidan för att kunna göra detta, och isåfall är det något annat jag behöver? Sen när ja köpte den tror jag inte jag fick reda på vilken typ av samsung de va ja hade i den, måste jag då öppna den för att veta exakt?
Tack för alla svar
-
Du behöver inte öppna den, det du behöver göra dock är att kolla om den är spoofad, är den det måste du spoofa den på nytt (nya mjukvaran) spelare ingen roll om du har Samsung MS25 eller MS28 båda har samma metoder :)
-
spoofad? :) Man kan väl kalla mig en nybörjare.. Så man behöver inte köpa nått mer än det jag redan har? Så de e bara att hitta en bra guide och börja testa?
-
du behöver ha en bra SATA Chipset, t.ex. VT6421A... annat än det behöver du inget annat än en sata kabel mellan datorn och boxen...
-
Tack så mycket.. la precis in en beställning.. Kan ni rekommendera en bra guide med blastern och en samsung läsare? :)