Heej!
jag har precis köpt ett psp slim & lite 3004 pb, med version 5.02. jag vill hacka denna så att jag kan spela nedladdade spel!?
snälla någon hjälp mig??!!:(
Printable View
Heej!
jag har precis köpt ett psp slim & lite 3004 pb, med version 5.02. jag vill hacka denna så att jag kan spela nedladdade spel!?
snälla någon hjälp mig??!!:(
det du behöver göra är att formatera ett minneskort på ett speciellt sätt, lägga in OFW 5.03 och även ChickHEN hacket... lättast för dig är att åka förbi PSXCare och be dom om hjälp :)
Uppgradera då absolut inte till högre Firmware för då funkar inte ens ChickHen tricket ...
ja men nu har jag hittat en ofw till mitt psp som va 5.03. jag uppgraderade, o testate chicken o cfw 3.6 och gen-a hen 5.03, jag har lyckats få igång det med båda o lyckats spela spel. men problemet är att när jag stänger av pspet och ska sätta på igen måste jag hacka om varje gång?!?! hjälp tack:)
Ja du måste köra om chickhentrikket ( Vänta 15 sek i 4 steg *Slå på maskin, vänta, gå till bilder, vänta gå in i katalog, vänta, titta på bilder låta maskinen hänga sig o starta om sen ladda CFWenabler o köra )
Sleepmode är här bra att använda sig av, power knappen upp en snabb sekund. tänk på att det drar lite sröm.