Hej alla.
Jag hade tänkt att köpa ett psp slim och har fått tag på ett begagnat som redan är flashat. Kruxet är bara att den är köpt i Dubai för ca 1 år sen. Han säger att det är "gen 5.51" på den i nu läget och fungerar felfritt, han har bara haft problem med endast 1 spel som han inte fick att funka ifrån minneskortet. Priset på denna är endast 700:-. Är det värt att köpa den eller är det bättre att köpa en ifrån Sverige? Är det verkligen någon skillnad på utländska och svenska Psp:n?
Har även en Psp 2000 med version 5.00 m33-3 som jag kan köpa, och det följer endast en laddare med. Vad är rimligt pris för denna konsol tro?
Om jag nu köper en annan Psp slim som inte är flashad ännu, vilken ska ja gå på då. Psp 2000 eller 3000? Vad behöver jag vara uppmärksam på vid köpet?
Är väldigt tacksam för snabbt svar. Jag är faktist en gammal Psp torsk som har en gammal Phat liggandes hemma som är trasig, men det var för ca 2 år sen jag höll en Psp i handen så jag är lite lost i denna djungel av nya versioner och flashningar. Som sagt är väldigt tacksam om ni kunde hjälpa mig.
Mvh OvE