ström adapter till ms ratt
nån som vet vart man kan få tag på en ström adapter till en ms ratt? måste de va en orginal ström adapter? nån som vet?
jag pratade me supporten om ratten, dels då om de gick att få tag på en adapter genom dem vilket de inte gick. frågade dem då om de gick att köpa en vanlig adapter o köra me den istället. de visste dem inte men iom att de inte går att köpa en vanlig adapter till konsollen utan man måste ha orginal. så trodde dem att de även gäller tillbehören som tex ratten.
låter lite skumt, kanske bara bs, men kanske även är dumt att testa om nu ratten går sönder. men är de nån som vet om de funkar att ta en vanlig adapter o spela me den? vet ni isf va för styrka man ska ha?
jag kikade på xbox.com o läste där att om man använder ström adaptern till ratten kan de börja ryka om den. tydligen är de just ström adaptern som är felet. nån som varit me om de?
anledningen till att jag frågar om adaptern är att jag funderar på att sälja den o de ser ju lite bättre ut om alla tillbehören finns. man kanske tom kan få mer när den är me :D tyvärr försvann min i flytten :(