Oj, skulle bli glad för en liten uppdatering om någon vill hjälpa mig.
Hur startar jag ett nytt spel från en bannad 1.5? Är det bara att köra activate.iso först som vanligt?
Printable View
Oj, skulle bli glad för en liten uppdatering om någon vill hjälpa mig.
Hur startar jag ett nytt spel från en bannad 1.5? Är det bara att köra activate.iso först som vanligt?
Ah.. näe..jag är med. Menade 1.6. Menade mest hur man får igång spelen?
Står i 360 FAQ tråden, post 215 har jag lagt in videos som visar hur om man inte orkar läsa lite test på engelska :d
http://www.forum.psxcare.com/support...&postcount=215
Tackar... Hmm... en sak till om du kan och vill. Ska får ärva min brors gamla xbox som är obannad men chippad(allså inte flashad). Tror t.o.m. den är chippad på psxcare någon gång. Den köptes på premiärdagen då xbox 360 släpptes och på något sätt verkar den ha klarat alla waver och allting. Vet du något mer om detta? Ska man göra något eller bara köra på tror du?
Funkar LT eller vad ska jag ha i?
Funderar lite på vad min xbox egentligen startar för skivor? Kommer den starta allt jag bränner?
Om man har en ny skitspelare som har stöd för det ja, tänkt på att majoriteten folk som har gamla DVD spelare som inte har stöd för +R aldrig kommer kunna se de filmerna.
DVD-R För Film
DVD+R för Data/Musik
Rätt simpelt o hålla isär de där formaten :D
Givetvis går det bra att lagra data med på -R skivor, man får tänka på att det man bränner inte går att finalisera senare i T.O.C :D
+R kan man väl dock ställa om till booktype: -ROM i vissa brännprogram med vissa brännare så att dom funkar oavsett spelare?