Såg de hade 2 paket på Leklådan som det kallas i Karlskoga, de gick dock på över 3000:- styck så frågade om de inte kunde sänka priset på dem då jag just beställt barnvagn m.m. för över 8000:- och grannaffären är billigare på elite-modellerna och då sa de att de från leverantör blivit lovad kompensation. Ringde några dagar senare och då var priset sänkt till 1990:- med ett extra spel, slog till direkt, tyvärr hade de hunnit sålt iväg den andra annars hade jag köpt den också.
Räcker med ni lägger in Xexmenu eller vad ni kör som standard, resten fixar jag själv om det behövs. Om jag vill få min profil fixad så kan jag säkert fixa det själv om jag bara får lite tid och sätta mig ned.
Om jag skickar in profilen räcker det då med hårddisk eller minneskort med profilen? Pris för att få detta gjort? :P
Ser ingen större nytta av att egentligen flasha dvd-läsaren om det inte är några problem att fortfarande lägga in mina backups på hårddisk. Eller har jag missat något som det kan vara bra för i övrigt? Inte för det är dyrt utan snarare att man vill slippa eventuella problem med läsningar som kan ske.
Så jag kan räkna med 700:- för att kunna köra osignat, 180 i frakt och xxx kronor för att "uncrippla" profilen?
Vill bara påpeka att om man gör en test-beställning så anger det 180:- i frakt medan
http://www.psxcare.com/page.php?xPage=skicka.html visar 210:- i frakt, kan iofs göra med att det står reparation, never mind.
Ser allt grönt ut så har ni en box skickad under veckan.