Xbox 360 Elite, utländsk elkabel, extrem lycka!
Efter att efter många år till slut åkt på pumpen och fått min gamla trotjänare bannad ifrån Live bestämde jag mig för att ta tillfället i akt och köpa en Elite-box, kändes lika bra då jag började tröttna på att bara ha en 20gb HDD och en 120gb kostar ungefär halva priset på en ny box.
Upptäckte att CDON hade ett gäng Elite-boxar som dom sålde till reapris då förpackningarna blivit skadade och utöver att dom var billiga var frakten hem dessutom snabb och gratis.
Tre dar senare sitter jag här och undrar precis hur roliga dom är egentligen. Packade upp boxen, upptäckte att jag tydligen lagt beslag på en gammal guldklimp för HDMI-kabel följde med direkt i paketet vilket dom MS la ner efter ett tag. Börjar koppla in video och audio-kablarna, nätverkskabeln och...
VAD I HELVETE?!?!
http://img96.imageshack.us/img96/1664/xboxsladd.jpg
Jag har fått med någon slags frireligiös treenighetskabel som inte är brukbar i mitt hedniska, dekadenta hem!
Min fråga är nu - kan jag på något enkelt sätt kontrollera om själva boxen är av europeisk standard och att jag kan ansluta en gammal hederlig, svensk kvalitets-powerbrick som Sverker skulle sagt? Har ju inte den blekaste om vart man använder såna där uttag, mitt undermedvetna viskar Storbritannien men jag är inte säker.