Hej alla,
När det blir möjligt att uppdatera till LT+, hur viktigt är det att man har nyckeln? Jag har inte fått någon nyckel av de som uppdaterade till LT och undrar därför om det blir problem med detta?
Printable View
Hej alla,
När det blir möjligt att uppdatera till LT+, hur viktigt är det att man har nyckeln? Jag har inte fått någon nyckel av de som uppdaterade till LT och undrar därför om det blir problem med detta?
enligt andra trådar på forumet så får vi hoppas på LT+ kommer i början på nästa år
Det blir bara lite onödigt arbete då man måste löda i driven för att få ut nyckeln igen.
När LT+ väl släpps måste du löda i dvd driven eller gå tillbaka till dom som redan har din nyckel om det är så att du ahr en liteon, om du har en annan drive (samsung/Benq) slipper du löda... utan den unika DVD nyckeln kommer din konsoll bara spela upp DVD filmer :)
om man har startat Assassins creed brotherhood med nya dashen och fått disc unreadable är den maskinen död i framtiden eller kommer den funka när LT+ kommer ut?
Dum fråga men kommer inga nya spel funka om man uppdaterat dashen eller bara de som har AP 25?
Förmodligen bara de med AP-25 checken :)
Fable 3 + Ass-Brotherhood just nu mig veterligen.
Dock borde originalspelen fungera, men vi har inte hunnit testa detta :D
ok tack :)