-
Tjat, tjat, tjat...
ja ja jag vet att alla tjatar... men när kommer egentligen nästa leverans... sett på andra sidor att dom borde få sina leveranser av messiah/xmod inom kort.. kanske den här veckan, hur e de me er?? börjar bli otålig...
------------------
~~~~~Ps2~~~~~
-
Problemet är att "källan" till chipen lovar leverans inom ett par dager...och på det viset har det varit i flera veckor nu...
Min distributör är så trött på detta att han bad att få skicka tillbaka mina pengar idag...förhoppningsvis sansar han sig, jag bad honom vänta ett par veckor till. Han väntar på en liten nätt leverans av 5000 chip...
-
Hoppas det kommer snart, för jag är duktigt kåt på minPS2a nu =((
-
Funkar ju lika bra med Origachip..
Den klarar ju allt som messiah. det tar ju ca 20 sekunder längre att starta spelet. Inga fel med bootskiva =D.
-
Är också sjukt sugen på Messiah. Min kompis köpte sitt från USA via hans kompis där, men han kunde bara sälja i 10-pack, så det blir att vänta tills dom når lilla sverige också.
-
Undrar vad dom ska ha dom till i USA eftersom dom inte funkar på USA-konsoller (förutom en viss V4-modell)
-
ge oss nå info nu fan...så man vet om man ska vänta på messiah lr ändra sin beställning till origa istället. fan mgs2 kommer juh snart. Är det nå nyheter om origa2 förresten?
-
Fick min PS2 med origa chipat..
Funkar klockrent..
Alla spel går att boota med ett försök..
Funkar klockrent..
skadar inte att vänta 20 sekund längre..
-
Funkar det bra även med backup som består av flera CDs?
-
Detta är skumt, alla utlänska leverantörer verkar börja få in chip utom psxcare. Hansi vad är det som händer egentligen?
-
japp vecka 9 får tydligen blablabla.no in messiah.
-
Den siten lovade ju att dom skulle ha chip...vad var det...5 februari?
Och deras site skall vara på engelska inom 2 veckor...har det stått i några månader nu.
Vi håller tyst tills vi får ett kollinummer från någon av våra leverantörer...det har varit för mycket skitsnack om leveranser den senaste tiden.
-
Jo många fler än så. Kanske dax för psxcare att byte leverantör till nån bättre som inte bara snackar.