-
Messiah pris
Såg att messiah+installation bokning kostade 2000? Är detta det priset ni kommer att ta eller är det ett preliminärt pris? 2000 verkar lite för dyrt, alla andra affärer jag sett har tagit runt 1300-1500. Sen trodde jag också att ni sa att messiah skulle bli billigare? Channel-tech tar ju tydligen 55£ för endast chippet... förstår att installationen är svår men 2000?
-
Jaha? Nu har ni höjt priset ÄNNU mer till 2500?! Vad håller ni på med egentligen?
-
Alla tidiga "gissningar" om pris som vi och andra leverantörer angivit har varit baserade på uppgifter att "Messiah blir billigare än NEO4". Så blev det ju inte...
Så länge vi varken sett installationsbilder eller fått chip att testa kan vi bara gissa hur lång tid installationen tar. Vi har t.ex. haft NEO-4 installationer som tagit 2-3 timmar pga strul och tidsödande felsökning.
Vi kommer antagligen inte hinna med efterfrågan oavsett vilket pris vi tar, så vi går ut med ett högt pris nu och sänker när vi känner att vi kan klara av en högre efterfrågan.
Tycker du det är för dyrt är det tyvärr bara att avvakta. De kunder som varit snabba att förboka till de priser vi angav får chip/montering till det pris som vi angivit vid beställningstillfället.
-
Jahapp, så jag missade bokningen med 15 minuter då. Och då får jag betala 500 kr extra. Känns ju jävligt bra. Nåväl eftersom jag måste ha råd med julklappar också får jag väl vänta några år tills priset gått ner igen, det dröjer väl en 1-2 år sådär misstänker jag?
-
Måste du vara så negativ? Du kan väl iaf vänta tills chippet har släppts så alla vet hur det är att installera och priset spikas?
Dessutom så är det ingen som tvingar dig att lämna in din ps2a för moddning hos psxcare.
Det finns faktisk alternativ. ^_^